DUOBUS

Vi är ett par, bosatta i Stockholm, med många bollar i luften. Saker som ligger oss närmast hjärtat är Träning, Kost, Investeringar, Drömmar, Resor och Gemenskap. Syftet med bloggen är att samla alla våra tankar och idéer på ett ställe.

Nyårsafton i London med DUOBUS

Publicerad 2017-01-23 15:39:37 i Allmänt,

Jag och Rozita firade ju nyår i London och jag satte ihop en liten film över de två dagarna vi spenderade tillsammans med mina gamla plugg/fotbollskompisar från tiden i USA. 

 

Jag är väldigt tacksam över att vi har lyckats träffas minst 1 gång om året sen vi tog examen. Det är ett riktigt gött gäng. Tyvärr kunde inte alla vara med den här gången.

 

Jag ser redan fram emot nästa års träff - som vi inte ens har börjat planera än. Den här gången blir det kanske på en varm plats!

DUOBUS celebrating New Year's Eve in London with friends from Oscar Kjellström on Vimeo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela