DUOBUS

Vi är ett par, bosatta i Stockholm, med många bollar i luften. Saker som ligger oss närmast hjärtat är Träning, Kost, Investeringar, Drömmar, Resor och Gemenskap. Syftet med bloggen är att samla alla våra tankar och idéer på ett ställe.

Sierra Nevada med Centigo

Publicerad 2017-04-04 00:00:00 i Allmänt,

Förra veckan drog jag med jobbet till Sierra Nevada i Spanien. Det var en konferensresa med skidåkning, konferens, härliga fester, middagar och underhållning.


Jag filmade hela resan med kameran på en selfiestick. Till alla er som trodde att jag var lite väl självupptagen och bara tog bilder på mig själv, här är beviset på att jag faktiskt hade vänt på kameran.

Enjoy!

- Business Wellness Forum - Sierra Nevada

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela