DUOBUS

Vi är ett par, bosatta i Stockholm, med många bollar i luften. Saker som ligger oss närmast hjärtat är Träning, Kost, Investeringar, Drömmar, Resor och Gemenskap. Syftet med bloggen är att samla alla våra tankar och idéer på ett ställe.

MTR Express

Publicerad 2015-04-25 12:39:33 i Om oss, Oscar,

Hejsan,

Oscar här. Sitter just nu på MTR Express tåg mot Göteborg. Jävlar vad fräscha tåg asså! Om MTR alltid hade varit lite billigare hade jag utan tvekan valt MTR. 

Nu har jag och Rozita inte träffats på 3 veckor. Det är det längsta vi har varit ifrån varandra sen jag var i USA. Ska bli väldigt skönt att träffa henne. Jag saknar henne oerhört mycket.

Innan jag hoppade på tåget sprang jag in på J.Lindberg outlet på Drittninggatan. Det var helt kaos där inne med människor som springer (på riktigt springer), ockuperar en massa kläder genom att hänga dom över axeln ifall de vill köpa det och personal som febrilt viker kläder som en sekund senare kastas omkring. Sjukt bra priser dock. Hittade en kavaj för 700 (originalpris 4000). Men trots det måste jag hålla lite i plånboken. Förra månaden gick pengarna åt fort då vi köpte flygbiljett till Kanada och en massa möbler till lägenheten. Den här månaden kommer bli ungefär likadan och därför prioriterar jag att äta hamburgare på Max ikväll med Rozita över en ny kavaj för ett sjukt bra pris.

Rozita går instruktörsutbildning i helgen och vi ska fira det hela med att äta på Max (vårat favorit-snabbmatsställe) ikväll. 

För övrigt rekommenderar jag Ramlösa Tropical mango gooseberry. Aldrig smakat den innan men den smakar som en drink på stranden i något tropiskt land...minus alkoholen 😕

Ha det gött

/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela